13 september, 2010

Uppsala goes Hollywood

Snacka om att jag drömde konstiga drömmar inatt o yrade som en svårt dement! MEN febern gick ner under natten och jag klarade att pallra mej iväg till skolan iaf. Strålandish. Hoppas jag är på bättringsvägen nu, orkar inte mer..
För övrigt har dom stängt av delar av Uppsala för busstrafik o övrig trafik pga av filminspelning de närmaste veckorna! Det är Hollywoodversionen av Stieg Larssons trilogi som ska spela in delar av en av filmerna på självaste Drottninggatan i Uppsala. HUR COOLT? Dom ska tydligen göra om hela gatjäveln till 60-talsstil. Läckertt. HOPPAS Uppsala kommun tar riktigt jävvla skitmycket betalt för detta bara! Tänk alla förseningar o medkostnader det bidrar till i trafiken, och alla krogar o affärer på den gatan som blir av med sina gäster o kunder under dessa veckor! Men i den snålkommun man bor i så lär dom väl inte tänka på sånt. Tyvärr.
Nu ska jag ta ett bad o hoppas på att bli av med de dumma bakterierna i min kropp som vill mej ont! Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar