16 september, 2010

t e n t a p l u g g

jaa här sitter jag. Har tenta nästa fredag.. Just nu håller jag på med gynekologi-delen, om det är nån jävel som bryr sig. Preventivmetoder för tillfället... ska snart fortsätta med aborter. INTERESTING. Det är ett fenomen hur allt runtomkring en blir så viktigt när man tentapluggar hemma. Att diska, putsa fönster, torka golv, rensa garderoberna o sånt blir SÅÅHIMLAVIKTIGT!! Aldrig har man så rent hemma som när man tentapluggar. Helt ärligt så är jag jävligt k a s s på att plugga hemma, jag gör det bäst i skolan. Så de tre sista dagarna innan tentan ska jag bosätta mej på BMC och pluggapluggaplugga, det brukar jag alltid göra. Och jag vågar knappt säga att det b r u k a r gå bra då...:)
Nu måste jag fortsätta så jag kan få ta en paus snart igen;) PUSSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar