29 september, 2010

idag gick jag naken till skolan


...eller aa det är väl ett sätt att vinkla det hela på. Vi hade sovmorgon idag med förutsättning att man kollade på två webföreläsningar hemma eller på valfri plats i universum. Jag valde att göra det i sängen, därav rubriken va.
Sen vareba på med rouget (älskar rouge, detta från Make up Store, Lush, är a need to have) och ta sig iväg till skolan för live-föreläsning, och då hade jag klätt på mej faktiskt.
Efter det var jag hos optikern, rabblade bokstäver hiochdit genom en apparat, och mitt synfel konstaterades till att inte vara så jävvla skevt ändå. Men ändå tillräckligt för att behöva brillor när jag kör bil och sitter på föreläsningar. Så nu har jag bestämt mej för vilka bågar jag ska ha och får hämta dom färdiga om en vecka. FAB! Dom var verkligen ASSNYGGA.
Lagom efter detta åkte jag till mormor o morfar och fick middag. Det är alltid lika trevligt att umgås med dom. Trots deras ålder (81 och 78) är dom hur pigga som helst! Morfar drar världens skönaste fräckisar och mormor frågar mej om skönhetstips. Hoppas man har deras gener!
Puss people!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar