30 augusti, 2011

DU SKA INTE TRO ATT JAG ÄR LEDSEN..

Jag äger världens gulligaste hund (ok partisk). Jag har dom fiiinaste av vänner (EJ PARTISK). Jag har en underbar familj som jag älskar och som älskar mej. Jag har en fantastisk lägenhet, men kanske flyttar till en ännu finare snart:). Jag fyller snart piiiiiiiiiiiip, men får ändå alltid visa leg på systemet (haha lät som jag skulle vara där varje dag). Jag har klarat skolan galant och är snart sjuksköterska (lycka). Och så har jag en del lyckliga hemligheter som jag viiill berätta, men det får vänta ett tag..

jag är också sprängfylld av känslor. ALLA känslor. Säger ALLTID vad jag tycker och tänker. Inga konstigheter. Då blir det bra.

Syftet mitt med detta inlägg är oklart, men det kom från hjärtat;)

PUSS


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar