25 augusti, 2011

JOLÅ SNART ÄLE HÖST

känns verkligen som det, då det är sista dagen på sommarlovet imorgon (helgen räknas väl inte va). På måndag börjar skolan igen och det är dags att slå på hjärnpartit, så man kan komma ut ur sjuksköterske-garderoben i januari.
Idag har vi varit hos Stellas blivande dagmamma och hälsat på för första gången (la ut en annons på blocket). Allt klaffade sååå himla bra, och jag kommer lugnt kunna lämna henne där och veta att hon har det underbart när jag är i skolan! Tack bästa Mari för att du följde med och godkände också!!;)

Annars då? Jo men hörrni kan inte det där jävla Fångarna på fortet ba utgå från rutan. VEM kollar på det nuförtin? Kurt Olsson har inte tvättat varken kostymen eller barret på 25 år. Gunde o vaheterhonnuigen... jo Agneta, har ju typ en AF på 143 när dom sprungit till nästa cell. Aja, det kanske bara är jag som stör mej. Nu tror ni ju att jag säkert kollar på programmet, men nej, jag har tv´n på ljudlös och lyssnar på spåttifaj istället. Och snart får vi finbesök, Stella o jag!

PUSSPÅER


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar