14 augusti, 2011

IDAG KOM EN INDIER PÅ CYKEL OCH TJACKA MIN MATTA


hahaha rubriken är heelt sann! Så jävla stört. Jag kom på att jag har en rätt fin matta uppe i förrådet som jag skulle kunna sälja för att få lite extra cash. Så jag la ut den på blocket och vips ringde en tjomme som prata indiskengelska och sa att han ville ha den. Fanvafab tänkte jag. Bestämde att han skulle komma idag kl 12. 11.55 ringde hann och sa att han inte hittade min gata. "Jag går ut på vägen o möter dej, jag har en liten hund med mej så du ser oss nog" sa jag. Så står jag där ute och väntar.. och väntar. Bil efter bil åker förbi men ingen indier.. Rätt vare är så kommer en männska på cykel som inte alls ser ut att tillhöra området. Det var han (huur i helvette skaru få hem den mattan som är typ 9 kvm och skiittung PÅ EN CYKEL hinner jag tänka väldigt fort). Aja jag säger åt han att "vi ska hitåt" och börjar gå hem.. jävligt snabbt går jag för tankarna som går genom mitt huvve är typ "vafaan ska grannskapet tro om att jag har en indier i hälarna såhär på en söndagsförmiddag??" Dom har ju sett mej med en del killar genom åren, men då har det ju såklart bara varit trevliga, snygga hetingar (hehe ta åt er nu), närå skämtosido! Indiern köpte i alla fall mattjäveln och jag blev några hundringar rikare. Men jag undrar fortfarande : HURFANFICKHANHEMDEN???

OCH så har jag tonat håret idag! Ingen utväxt, fäb.


1 kommentar: