10 augusti, 2011

IDAG VARE 8-TIMMARS TENTAPLUGG SOM GÄLLDE



på min semester sådärva:) Nä men min älskade Anna kom hem till mej idag och jag hjälpte henne att plugga. Hon var bortrest när vi skrev akut&kirurgi-tentajäveln, och måste alltså skriva omtenta nu. DUKOMMERKLARAN GRYMMIS!!


annars har jag mest vart arg på vädret (fast det var rätt mysigt att hänga i soffan och plugga (och jag behövde ju bara förhöra:) hela dan).
Visst äre konstigt hur man tycker att det är lite halvjobbigt att börja klä av sig när det börjar bli vår och varmt, visa våra bleka kroppar liksom.. Men plötsligt går det hur bra som helst, och man går ut och är skitstolt över varje ny bränna man åstadkommit. OCH SEN, näre börjar bli höst, då vill man inte klä på sig! Att klä på sig strumpor, långbyxor o sånt är liksom samma sak som att skrika ut : "tjaa hösten och mörkret, kom hit me er nu!". Jag, ja vägrar klä på mä om bena, så länge som möjligt! Älskar bara ben, finns inget mer somrigt! Så fort långbyxerna åker på äre höst. Punkt slut.
Nä nu ska jag sluta med svamlet och.. och.. och mysa med Stella kanske :) PUSS


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar