13 augusti, 2011

JAG ÄR FAKTISKT LITE TJURIG JAG

åhhh vad jag såg fram emot kvällens inflyttningsfest! Fan jag hade ju preppat ALLT liksom. Outfiten var bestämd och frisyrn likaså (observera: redan dagen innan!! händer ju inte jätteofta). Vad bestämmer sig mitt skallparti för att utsätta mej för dårå??! JO att vakna med värstahuvudvärkn from hell, typ migrän. Hela huvvet bara pulserar och jag har gått o kisat o vart ljusskygg hela dan, så imorn har man väl en massa rynkor också, fräääscht. Och inte har det blitt bättre under dagen, så jag får stanna hemma från en skitrolig (jag vet att det blir det) kväll.

Aja, som tur är får jag finbesök av nån som vill vara med mej ikväll, så jag ska inte tycka såå synd om mej själv ;) SÅ nu ska jag styra tacos. Det blir bra.

PUSS


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar