02 augusti, 2011

FRÄÄÄÄNSAR

många frågar mej om hur jag får mina fransar så långa o böjda. Så jag tänkte berätta mitt knep. Först o främst så har jag ganska långa fransar från början (killer, jag vet), dock står dom typ rakt ut om jag inte böjer dom.
SÅHÄRVA: jag köper en ögonfransuppböjare från Lindex (deras egna märke) och en från Body Shop (dom har bara en).. är ni me? aaa och så tar jag bort gummi-grejjen från Lindex-böjarn och sätter istället i gummi-grejen från BS-böjarn! Bästa kombon blir det. Så böjer jag fransarna före jag lägger mascara... torkatorka, sen böjer jag dom en gång till innan nästa lager mascara (det är egentligen en dödssynd i sminkvärlden att böja fransarna med mascara på, jag gör det ALLTID på mej själv MEN ALDRIG när jag sminkar andra). Aa och så använder jag Loreals mascara Voluminous4.

Då vet ni!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar