06 augusti, 2011

VARTFAAN VA SARA?? / BJ INVITATIONAL 2011








pose i omkl.rummet innan start / dryckespaus / mina grymma grabbar / vilket team / svettigt fan / tagg / turken o jag / kvällens blåsa

Jaahapp. Ett par påsar Ringer senare så är man väl på banan igen da! Vilken jävla utvecklingsförstört sjukt kul dag/kväll/natt det vart!! S O M V A N L I G T ! Älskar hur bra Birger Jarl alltid styr upp sina event, och speciellt denna golftävling som är typ årets höjdpunk!

Det enda negativa var att jag lyckades supa bort mitt sim-kort (men dock inte mobilen hahhaa), så jag blev lit handikappad där på kvällskvistn och idag på fm, utan mobil skjut mej ba. Haha, ni skulle sett minen på killarna i mobil-butiken när jag entrade och berättade mitt lilla problääm idag, dom garva ihjäl sig! Men fick ett nytt sim-kort för 50 spänn, och alla nr o grejjer hade jag ju sparat på mobilen (aa faktiskt, jag är inte såå dum;) så nu är allt som det ska. Nu har jag hämtat hem min bebis också så ikväll ska vi bara mysa och ta det lugnt.

Men Tack alla inblandade för ett galet.. aaa dygn fan! Ni är grymma!

MEN SARA NÄSTA ÅR MÅSTERU VA ME IGEN!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar