19 november, 2011

JORÅ

En liten sten har nu lättat från hjärtat.. tentan är skriven! Förhoppningsvis har jag nu skrivit den allra sistaste tentan på hela sjuksköterskeutbildningen (det kan ju bli omtenta menar jag..)!! Det kändes ok efteråt och jag skrev på allt, man vill, men vågar ju aldrig hoppas innan svaret kommer..
Annars känner jag väl att jag mår lite bättre, lite mindre stress just nu.. men mitt liv känns verkligen som ett pussel och jag har svårt att koppla av när inte alla bitar är på plats. Aja jag ska sluta älta här iaf, och försöka vara mitt vanliga positiva störda JAG:)
Igår kväll var jag bjuden på middag hemma hos min fina barndomsvän, som har en liten POJKE i sin mage! Åhh hon var så fin med den där lilla bulan på magen, och hela hon bara strålade!! Så lycklig för hennes skull! Jag ville lägga ut en bild på henne, men hon ville inte det:) så jag respekterar det.. iaf idag haha;) Underbar posttenta-kväll med min fina vän blev det iaf!


Idag ska jag bara ta hand om mej själv, göra ansiktsmask, färga ögonbrynen, kanske tona utväxten på håret (om jag orkar), kanske luncha och mysa med en vän på stan.. det är så underbart att vara ledig hela helgen och inte ha några direkta planer, bara göra det man känner för. Mysa med Stella såklart också, men det hör ju till:) Fortsätta flyttpacka ska jag göra, inte så långt kvar tills jag flyttar nu! Börjar faktiskt få lite separationsångest att lämna min lilla lägenhet.. guu va med saker som hänt i den och va med minnen man har härifrån! Åhhh!

Nähe här blir det inga barn gjorda! Nu kör vi härliga lördag!

PUSS


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar