02 november, 2011

TJA

jomen inatt sörrni sov jag i ett från 20.30 till 08.00 imorse. Jävla fab! Har känt mej riiiktigt utvilad idag, men ändå ful som fan. Äkta fuldag har jag haft! Har gått och varit skitarg hela dan för att jag var så dum och dumpade den där snygga JAS-piloten för ett par år sen, vars båda föräldrar var plastikkirurger!! FAN.
Aja. Jag var inte på praktiken idag för vi skulle ha en simuleringsövning i skolan tillsammans med läkarkandidater. MEN läkarkanditaterna kom inte, för det hade blivit ett missförstånd på schemat. Men åhhhh, skitdrygt. Så nu måste vi få en ny tid.

Haha Stella är världens roligaste, det är hundar på tv som skäller och hon går bakom tv:n för att kolla vart hundarna är! Ser så jävla roligt ut! :)

Näpp nu äre väl dax att laga middag (matlåda är ju ett måste nuförtin, suck).

Puss på er!


2 kommentarer:

  1. Det finns många fler JAS piloter i Sverige och matlådan har varit ett måste under lång tid, skönt att du har anammat det nu ;) kärlek till dig, puss <3

    SvaraRadera
  2. Haha men nu vare ju inte han jag ville åt, utan föräldrarna!! :) Puss love

    SvaraRadera