16 november, 2011

TENTAPLUGGDAG IGÄÄÄN (SISTA)

Jag har iaf sovit inatt så idag var en "bra" dag. Är så tacksam över alla som hör av sig och bryr sig, ni är så fina<3 Det är absolut inte så att jag är ute efter uppmärksamhet eller nåt.. jag är snarare den som drar mej undan, vill bara vara ensam och skiter i att svara i telefon när jag mår dåligt eller är ledsen i vanliga fall (det ska tilläggas att jag faktiskt oftast är glad, lycklig och positiv.. ni som känner mej vet:). Men nu kände jag att det kanske blir bättre om man skriver av sig. Är ni snälla och bockar av det där då? Tack.

Idag var min lediga dag från praktiken så jag och Emily körde en heldag med tentaplugg! Vi körde igenom typ alla sjukdomar, tillstånd, åkommor man kan ha, plus att vi kanske pränta in halva Fass i minnespartit.

PUSSPÅERSÖTAGULLIGA

Så nu ställer jag klockan på 05.00 och laddar för praktik imorgon. Stryp mä ba.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar