26 november, 2011

NATTLIGA BESÖK

JO. Men hur gick det med sömnen då? Till en början gick det bra, somnade som ett barn innan Idol ens slutat! Kl 05 typ ringer mobilen, jag flyger upp och ser vem det är och ba "vafaan vill han NU?". Men jag svarade iaf för när kära gamla S ringer den där tiden är det nåt.. "Carro det är kris! Jag och min polare har tappat bort våra jackor med hemnycklarna i, nu står vi ute och fryser ihjäl, kan vi få sova hos dej, allstå jag döööör typ snart!!" Hahaha. Klart dom fick komma! Jag ba "du lägger dej där och du lägger dej där, så, nu ska vi sova!". Jovisst. Han på soffan börjar snarka. Jättehögt. Jättelänge. Jahapp. Han på soffan slutar snarka. Yes! Nu SKA jag somna då. Då börjar det snarka bredvid mej istället. Kör armågen skithårt i magpartit på han, check. Slutsnarkat. Äntligen! Han på soffan sätter fart och börja snarka IGEN. ÄHHMEEEVAIHELLVETTEASSÅÅÅ!!
Haha till slut låg jag bara där och skrattade åt allt! Så jävla komiskt egentligen. Som tur var sov Stella också som en stock:). Men jag var vaken jag. Från 05.00 till nutid. Men det är ok, klart man vill hjälpa vänner i nöd!

Ha en fin lördag! PUSSSS


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar