06 november, 2011

SÖNDAGSMYS

Hoppas ni haft en fin söndag hörrni! Jag har typ housewife-at heela dagen. Storhandlat, städat, tvättat, lagat matlådor.. aa ni vet. Men det har ändå varit en mysig dag:) Vi tog två lång-prommisar också, bäst o passa på innan minusgradersjävlarna anländer.

Stoppa ner Stellsson i badkaret för en rengöring också, haha hon tyckte det var jätteskönt i badet, men när hon skulle torkas efteråt blev hon skitsur:) Men nu luktar hon som en nybadad bebis!

jorå men imorgon börjar vecka två på praktiken då! Det känns skiiitjobbigt att gå upp så tidigt (typisch 05.00), men jag vet att det blir bra när jag väl kommer dit.
Nu undrar jag om man typ får gå o lägga sig NU?! Jag är så trött så jag börjar bli orolig för mej själv.. ska ringa läkarn imorgon faktiskt. Plus att jag tänker smita in i läkemedelsrummet imorgon o ta ett Hb på mä själv. Nåt är fel med min kropp..

PUSS PÅ ER!


1 kommentar:

  1. Du är säkert bara lite stressad...du har ju praktik o tentaplugg samtidigt:) Att gå upp så tidigt varje dag på praktiken gör ju självklart att man blir trött också. Den här mörka årstiden blir man ju inte piggare av heller så är helt övertygad att det inte är nått fel på dig:) Puss o kram

    SvaraRadera