15 november, 2011

TJENNA JAG HETER CAROLINE OCH HAR INTE SOVIT PÅ HELA NATTEN

sömnproblemen is back, vääääärt (nope). Så vad har jag gjort inatt då? Jo jag har skrivit. Listor. På saker jag har i mitt lilla skallparti som jag tänker på dygnet runt. Tänker om jag skriver ner allt kan jag ju inte missa nåt... vilket är just det som är probläämet va. Att jag har så mycket att tänka på och göra och ta tag i att jag är rädd att missa nåt, så hela livet ska gå åt helvette. För det vill jag ju inte! Fan att jag ska vara sån fruktansvärt kontrollmänniska som sätter skyhög press på mej själv! Aaa men jag har iaf ringt läkarn idag också, så jag har fått en tid nästa vecka för att snacka lite. Känns bra. Jag medtager en bal hushållspapper ifall allt brister.

Sådärdåva. Då vet ni.

Nu ska jag.. barabampampampaaaaaam: skriva en lista till. På allt jag har i mitt liv som faktiskt är UNDERBART och som gör mej lycklig<3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar