23 september, 2011

ÄNTLIGEN ETT LIV

asså den här veckan har gåttiiiiett!! Pluggat varje dag och så Ackis på em/kvällen. Så magkatarrn ba "Hörru nu vare ett tag sen sist så jag intar din kropp NU. Bra tack hej!". Jag valde att ta en ledig dag idag. Bara vara hemma, vila, ta tag i massa viktiga papper som legat på köksbordet hur länge som helst. Och vet ni vad, trots att jag borde pluggat idag så har jag inte gjort det! Och jag har mått bra av det! Tror det va vad jag behövde. Jag vet att jag kommer klara mej galant ändå. Istället drog jag ner på stan och mötte upp mamma. Jag körde taktiken "mamma-eftersom-jag-fyller-år-snart-kanske-jag-kan-få-den-här-och-den-här-och-den-här-osv". Funka. Fick värsta snygga skorna!! Jag blev typ flaggstångslång haha. Lägger upp en bild imorgon!

Nu ligger jag och Stella här på soffan och busar. Väntar på S och fredagsmys. Hoppas han kommer snart för jag är sugen på att öppna vinet som ligger på kylning haha. Tycker man är värd det på en fredag som denna! Underbara helg<3


PUSS på er ha en fin kväll!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar