15 september, 2011

DÖ FEBER, THANKYOUVERYMUCH. HEJ.

Hängde på medicinska biblioteket idag o satte igång med våra trettiosju olika grupparbeten och PM som ska vara inne typ nästa vecka. Sen mittpådan tog jag Kalle Stropp-bena o kuta iväg till Sivia torg en snabbis för att skriva kontrakt för min blivande lägenhet!! Snabba tebax till Ackis och skrivandet. Sen gick jag och Anna till avd. där vår studie pågår, för att pusha på! BÖRJA VAS:A FÖR FAAAAN ville vi skrika.. Aja. Sen kom febern. Den där jävla febern som alltid kommer när man minst behövern! HAR SÅ SJUKT MYCKET O GÖRA NU JÖÖÖ. Hämta Stella hos hennes dagmatte med skakande och frossande kropp. Som tur är är hon världens gulligaste o gav mej febernedsättande och vila innan jag fick gå därifrån:) Nu är vi hemma och jag ska jag läsa en avhandlig på 45 sidor tills imorgon.. fan va jag känner fört ;)

avslutar med denna bild på Stella (som hon antagligen hade untagged om hon hade facebook o blev taggad)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar