10 september, 2011

HÖRRNININI

nu tänkte jag ta ett ALLVARLIGT SNACK med er asså ;) Det är ju så att man kan se statistik på hur många som läser ens blogg va. Och jag seeer ju med mina egna ögon att det är ett par hundra om dan. Så. Jag tycker härmed att ni kan skicka en kommentar (det är hur lätt som helst) och säga vem DU är! Skulle bli så himla glad, plus att det är roligt och veta vilka ni är :) För äre inte typiskt att man liksom pratar med nån, random eller close, och så ba sägern :"aaa jag såg det på din blo...... gg" och blir lite generad. Vafan man kan väl stå för att det är mänskligt att läsa bloggar! Alla gör vi det ju. Jag har ett stort antal som jag läser dagligen, så om ni säger så säger jag. SÅ SKICKA NU EN KOMMENTAR OCH ERKÄNN :) Pax för att alla som inte vågar är fegisar!


PUSSPÅER<3


6 kommentarer:

  1. Jag heter Emily och jag vet var din brevlåda bor ;)

    SvaraRadera
  2. Jag heter Anna. Jag vet oxå vart din brevlåda bor. <3

    SvaraRadera
  3. VAAAAA läser ni? ;) MEN KOM IGEN NURÅ ALLA ANDRA!

    SvaraRadera
  4. Jag läser din blogg. Vi har aldrig träffats men vi har gemensama bekanta. Mvh Jenny

    SvaraRadera
  5. Ja jag erkänner, läser din blogg dagligen :)! Hälsningar Hanna (va ihop me Joel en gång i tiden och även syster till Carro Carlson)

    SvaraRadera
  6. BRA erkänt damer! ;) AAAAA men fler då?? Kom igen ba fegisar:)

    SvaraRadera