24 september, 2011

JO MEN DET KOM EN FRÄMLING OCH BJÖD PÅ LATTE


haha det ringde just på dörrn och jag blev skiträdd (som jag alltid blir när man inte räknat med att nån ska komma. Ofta man ba kommer o ringer på liksom). Öppna iaf och där står ett litet lammkött på max 20. "Hej, vi ska ha lite fest här i lägenheten bredvid ikväll innan vi går ut, så det kanske kommer bli lite högljutt (eller hur i hellvette det nu stavas), så vi tänkte bjuda på en latte som lite komplement". Jag ba "jaha gör ni så till alla i trapphuset då eller?" Lammkött på max 20: "eeehh näää... (blir röd i ansiktet) menhaentrevligkvällhejdå!". Haha han sprang in till grannlägenheten på en sek och där stod jag med en kopp latte i handen liksom. Anar man en liten crush? Hahah jag kanske skulle berättat att jag fyller typ tvåhundra år på måndag!

Nu blire myskväll! Puss hej.


4 kommentarer:

  1. Men gu vilken tuff kille :) Han borde ju ha bjudit dig på festen tycker man!

    SvaraRadera
  2. haha kanske ska gå dit o bjuda in mä själv!

    SvaraRadera
  3. Såklart han har det...vilken kille skulle inte ha det på en sån toppentjej:) Vilket fint kort på dig vännen!!!Verkligen skitsnygg!!!! Pussss

    SvaraRadera