08 september, 2011

P I S S D A G

näj jag pekar inte på näsan, jag gör ett barnförbjudet tecken åt denna dag

Imorse trodde jag på helt säkert fullaste allvar att jag skulle dö! Försökte kliva upp typ arton gånger, men fick en puls på typ 700 och det svartnade för ögona bara jag satte mej upp i sängen! Blodtrycksfall deluxe! Hela kroppen skakade och jag fick svårt att andas. Det var SKITLÄSKIGT. Som tur var sov Stella som en stock, och ville inte gå ut. OCH en till som tur var, att jag var ledig från skolan idag! Mår lite bättre nu, men jag vette fan vad kroppen min håller på me asså! Har typ bara legat i sängen eller soffan och pekat finger hela dagen och tyckt synd om mej själv. Förutom den timmen jag stapplade över till min blivande lägenhet och kollade igen:) Åhhh detska bli så kul att flytta! Och den är så stoooooor, fan jag måste ju köpa massa nya möbler nu. Har nog inte sagt när jag flyttar in men det är 1 december, så alla som vill får gärna hjälpa till att flytta då;)


1 kommentar: