02 september, 2011

NU MÅSTE NI LÄSA DET HÄR SKITSNABBT FÖR JAG SKREV DET HÄR SKITSNABBT FÖR SNART BÖRJAR FOTBOLLEN


ledig idag (vafaan kan man annars va när man har pedagogik på schemat, dom tror ju man behöver ha ett år på sig att skriva ett PM). Klädde väl officiellt på mä runt 14. Dock satte jag på mej ett par byxor jag inte haft på läääänge, så jag glömde att det var en skev flärp i bak på dom, på insidan, så nu har jag typ köttsår på röven, man ba meen t a c k! Aja sen drog jag ner på stan, hängde på jobbet i massa timmar, musarna är bäst, man fastnar aaalltid där<3

NEJNUHARMATCHENBÖRJATVIMÅSTEKOLLA!!

(kommde ni ihåg att läsa skitsnabbt då??)

Puss


2 kommentarer:

  1. Amen hallå, skulle inte du höra av dig till oss igår? Vi typ flyttade in på stan igår, så länge var vi där ;)

    SvaraRadera
  2. Hahah, jag åkte ner vid 15-tiden och var då säkra på att ni åkt hem. Sen blev jag fast på musen! FLÅT!

    SvaraRadera