01 oktober, 2011

111001

Åhhhh vilken underbar morgon! FINVÄDER trots att det är oktober, fab juh. Jag vakna tidigt men känner mej såå utvilad, pigg och alldeles bubblig o sprallig på nåt vis! Haha damp asså! Men jag känner mej faktiskt som typ ny. Lycklig. Allt är så bra just nu (fast det vågar man ju knappt skriva för då börjar väl allt gå åt hellvette), skolan går super, Annas o min studie som pågår på Ackis flyter på bra, Stella har världens bästa dagmatte (och gör mitt liv som morsa mkt enklare), jag har finaste familjen och underbara vänner (förlåååt dock att jag varit sämst på att höra av mej nu ett tag, men tack för att ni står ut med mej!), jag ska snart flytta till en grymmans fin lägenhet och den 14 januari tar jag examen!! (jaha har jag nämt det förut?:). Japp så nu har jag sagt det också, då vet ni.
Idag ska vi ut på landet och umgås med min underbara familj! Mys, bus och lek!


Ha en fin lördag! PUSS


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar