23 oktober, 2011

SÅ JÄVLA EGO BARA


Jomen jag önskar ju att jag var lika glad nu som ifuckinmorse (se bilderna med bautaröda läppar). Aja, bästa mamma drog med mej till nya outlet-haket Lager 157 (skiiiitbra affär höörrrni, speciellt om man har en mamma som betalar) idag och det var fab! Fick tänka på lite annat ett tag och bara vara..


TOSCANA

Sen råkade jag se på mongo-Ernst (uuuursäkta men jag har lite svårt för honom) imorse och han besökte staden FLORENS! Jag var själv där för några sommrar sen med min bästa Maria, och det var gaaalet! Vi hyrde bil, körde runt i Toscana, bodde på vingård.. allt det där! UNDERBARA RESA! Ovan finns en endaste bild från den resan.. resten finns på min gamla virusdator (som jag förmodligen slänger in en nål på snart och sätter ett sjukt bra dropp så han återupplever snart).

1 kommentar: