27 oktober, 2011

LITE NYA SÖKORD

  1. Alfons
  2. New York pictures
  3. söt chihuahua
  4. Pediatrik tentor
  5. Spermie
  6. Buksjukdomar hos barn
några förståeliga, några oklara. Så.

Här då? Jo här har vi tagit helg. Så jävla skönt! C-uppsatsen är inskickad och ska kollas igenom av vår handledare, så vi kan liksom inte göra något. Så med gott samvete kan man vara ledig! Jag har sovit lite bättre de senaste nätterna, men inte alls så man kan kalla det bra.. Tror jag stressat ner mej lite nu iaf när jag vet att jag har ett jobb i januari! Jag är fortfarande så himla glad för det, det liksom bubblar i hela mej av lycka när jag tänker på av de valde MEJ av alla som sökte!!

Idag ligger vi på soffan och myser, vill helst inte gå ut i tråkvädret. Jag är så glad att Stella är stor flicka nu och kan hålla sig länge, och behöver inte gå ut så ofta. När hon var bebis fick man springa ut varje timme typ, men vad gör man inte för att få en rumsren hund;) Jag tror faktiskt jag ska ta fram lite böcker och börja läsa på lite mer om hematologi, då jag nu vet att det kommer bli mitt specialområde att fokusera på i min första karriär som sjuksköterska!!

PUSS PÅ ER<3


1 kommentar: