28 oktober, 2011

FINFREDAG


neeej jag har inte nån jävla cirkel på min tröja (kameran fuckar). Aaa men ok sovmorgon imorse! Min bästa! Rev av en vända på stan. Leta examensklänning. Hitta en! Orka inte prova (öppet köp ändå). När jag kom hem och provade den lilla jäkeln så fastnade brösten i dragkedjan (AAAAAAAAJJJ).. meee va fan. Måste byta till en större storlek imorgon, för jag gillade verkligen klänningen, den är så fin!

Nu får jag tydligen inte blogga mer, sängen väntar haha:) Puss på er<3


2 kommentarer:

  1. Snygg hösttjej;) Börjar må bättre nu så vi får boka in o ses snart..by the way du kommer bli snyggaste o bästa ssk på hela UAS! Hade behövt dig förra helgen:) Hörs på telefon under helgen. Puss o kram

    SvaraRadera
  2. Naaaw vad söt du är! Skönt att du börjar må bättre!! Ja vi hörs i helgen, PUSS

    SvaraRadera