29 oktober, 2011

ÅHHH UNDERBART JU!

inatt har jag sovit som en prinsessa!! Äntligen! Gjorde ett test och slutade med omeprazol, för jag kom på att sömnstörningar är en biverkan.. så kanske får jag nu välja mellan magkatarr eller sömnstörning.. Aja.
Nu har vi precis varit ute på en riktigt lång promenad! Så himla härligt väder! Stella älskar att springa runt och busa i löven (tyvärr glömde jag mobilen hemma så jag kunde inte fota), och hon syns knappt bland de guldgula löven, min lilla skatt!

en bebisbild från hennes första dag hemma med mej

Idag ska jag gå och byta klänningen till en större så bröstpartit får plats och gasutbytet i lungorna kan få vara optimalt under examensdagen! Sen ska jag förbi Ackis en sväng också (japp, på en lördag) och kolla läget med vår studie.

Ha en fin dag alla fina! PUSS


2 kommentarer:

  1. Hm, vet du vad jag satt o funderade på.. provat å ta omeprazolen på morgonen & med mkt mat? då kanske effekten hinner gå ur lite innan läggdags.. eller om det finnns nåt icke-farmakologiskt mot magkatarr? typ snällis-mat eller nåt :)

    SvaraRadera
  2. Söto!! Det är ju det jag gör..

    SvaraRadera