20 oktober, 2011

HÄPÅRE

Idag då? Jo jag och Anna har skrivit lite c-uppsats, och sen toppade vi med att författa ett djäävulskt flummigt pedagogik-PM också. Lika bra när man ändå håller på va. Inte mycket kvar i skolan nu.... om mindre än 3 månader bor man i sjuksköterske-outfiten!


Aaajja, minns ni att jag skrev att jag skulle testa en grej som hade med skönhet och göra? Ni ba "näää" säkert, men skit samma, jag ska berätta om det ändå. Jag har kört med Ricin-olja på ögonfransarna för att se om de blir längre och tjockare. Och nu efter typ ett tag så tycker jag faktiskt att det funkar!! Jag tar en gammal mascara-borste (tvättad såklart), doppar ner i ricin-oljan och kör några drag på fransarna när jag går och lägger mej och så bara tvättar man bort det på morgonen. FAB. Jag tycker iaf att det funkar!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar