22 oktober, 2011

EVERYTHINGIDOIDOITFORYOU


Jag tror inte det är möjligt för någon som inte har/haft en hund (NEJ andra husdjur går inte att generalisera på hund) att förstå hur det är.. Man har ett sånt satans jävla ansvar! På UPPFOSTRAN som man måste vara stenhård med om man inte vill ha en hund som skäller jämt och inte kan uppföra sig, de ska bli rumsrena, lära sig vara ensamma hemma, de ska lära sig så himla mycket saker så det är inte sant! Jag tror att många som inte har/haft hund tänker lite likt de som inte har barn.. alltså: att det är skitkul att umgås, busa, leka och gosa med hunden ett tag, men när man inte har ansvaret för den tänker man inte på vilket jobb och ansvar det är för ägaren/mamman&pappan:)

Såärdetiallafall.

Nu hade jag tänkt att kolla på "Allt för min syster" men vet inte om jag pallar.. vet att jag kommer grina ihjäl mej och se ut som ett freak imorgon. Å andra sidan vem bryr sig? Jag skulle behöva gråta idag... Sjukt att jag klarar av att jobba med barn med cancer (och deras familjer).. men bryter ihop när jag ser en film som handlar om detsamma.
HÅLL UT MINA SMÅ BARN! NI KLARAR DET! NI KOMMER VARA STARKAST I VÄRLDEN NÄR NI BEKÄMPAT CYTOSTATIKAN, STRÅLNINGEN OCH DEN DUMMADUMMA CANCERN! NI ÄR DE STARKASTE SMÅ MÄNNISKOR JAG NÅGONSIN TRÄFFAT!

<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar