28 oktober, 2011

FRUKOST PÅ SÄNGEN OCH CHRISTER SJÖGREN ÄR HÖG

hahaha fyfaan vilken störd dröm jag hade inatt! Jag drömde att jag jobbade mitt första pass på Hematologen och det skulle vara personalmöte. Men innan mötet skulle jag springa till andra sidan sjukhuset för att hämta nåt läkemedel. På vägen blir jag indragen i ett rum där Christer Sjögren (fråga EJ varför just han) sitter, och han frågar om jag kan tänka mej att fixa sminket till hans julshow. Jag ba: jaaa det kan jag väl göra, men jag har inte tid nu för då missar jag mitt personalmöte! Sen frågar han om han kan betala med kokain!! VAAAAAA?? Det slutade med att jag blev livrädd och kuta därifrån. Vilken jävla skev dröm asså:)

Åhh vad underbart med fredag! Har just varit ute med Stella i regnet och nu blir det frukost på sängen. Äkta lyx!
Ikväll blir det lite mer lyx, för då ska jag bli bjuden på middag för att fira att jag kammade hem mitt drömjobb<3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar