24 oktober, 2011

VET NI VAAAAD????!

jaa ni som är vän med mej på facebook vet ju.. men jag skriker ut det här för er andra: JAG FICK JOBBET SOM SJUKSKÖTERSKA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Och nu kan jag säga att det är på Hematologen, 50C, på Akademiska här i Uppsala. Jag hade praktik där i 6 veckor i termin 3 och kände redan då att det var ett ställe jag VERKLIGEN skulle kunna tänka mej att jobba på. Och idag fick jag det bekräftat att de valt ut MEJ av många sökande och vill anställa mej som sjuksköterska!! Jag är såå himla lycklig!!
Tar ju examen den 14 januari, och kommer börja på Hematologen den 16 januari. Längtar!!

Just nu är jag så himla glad och lycklig (min polare Gud hörde tydligen bön och började agera, tack man, fortsätt så så skickar jag en friend request ok?), men ASTRÖTT (se bild). Varför? Jo för att jag vaknade fuckin 05.00 imorse också och kunde inte somna om!

Men nu ska vi bara njuta och fira att jag har en säkrad framtid i min karriär som sjuksköterska! Och hoppas jag sover gott på det konstaterandet:)

PUSS


2 kommentarer: