14 oktober, 2011

NO MORE UTVÄXT





Så jävla skönt att man kan gå utanför dörrn igen utan att se ut som Britta, 62, som inte fixat barret sen 1993. Skönt också att jag är min egen frisör så man slipper punga ut med en miljard när håret ska fixas ;) Japp. Annars då? Jag började på mitt CV idag, eller jag har tyyp skrivit klart.. fast jag vet inte, ska nog fila lite mer... det måste ju vara perfekt känns det som! Å andra sidan har jag alltid fått de jobb jag sökt.. i hela livet mitt! Men denna gången känns det speciellt. På riktigt. Pirrigt. Och jag älskar det!! Sjuksköterska är vad jag ska bli, såklart!

Nu blire nåt här som jag tror vi är heelt ensamma om i Sverige en fredagkväll som denna, nämligen: fredagsmys i form utav tacos (Stella kör grisöra) och Idol!! (Sluta härmas nu 8,5 miljoner svenskar!!)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar