13 oktober, 2011

TJENNNNAAA

Hoppas ni mår bra finingar! Förlåt att jag var så djäävulskt tråkig igår. Dessvärre tror jag inte att jag bättrat mä så värst mycket till idag haha! Ger er lite uppdatering da. Jag och Anna har i stort sett kommit halvvägs med c-uppsatsen. Bodde på Ackis idag en sväng och enkäterna kommer in! Sen gick jag en repa på stan med mamma, kamma hem en bh och en flarra mivitotal, TACK bästa!
Idag fick jag också min SISTA faktura till hyran på min älskade lilla lägenhet.. för sen ska jag ju flytta.. Hädanefter blire att dra fram stora plånboken när hyran ska betalas!

Ikväll har jag umgåtts med min finafinafina och värdefulla vän Tessan!! Sushi och mys och massamassa prat! Älskar.

Senså har jag värsta jävla sär-utväxten igen! KOLLA! Måste fixa imorn.

Nån älskar iaf mej!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar