05 oktober, 2011

SVINKALLT OCH DAX ATT PUTSA SPEGELN


fyyy för Sören va jag har frysit/frusit/fryst idag! Men ska inte klaga att det iaf varit sol, imorgon skare tydligen bli storm av nå slag. Jätte. Jävla. Kul.
Vi tog en ledig dag idag från uppsats-skrivandet. Så jag har fixat med massa praktiska grejjer och vårdat min o Stellas relation haha:) Stackarn hon har så tråkigt när jag o Anna bara sitter och skriver och skriver.. så idag har vi varit ute massor o lekt i höstsolen. Nu är också min uppsägning skickad till förskolan. Han som kom o kolla på min lägenhet ikväll blev kär (äää inte i mej asså) och ska ha den. Min lääägenheeeet buuhuuu:(( Kommer sakna!! Fyyy va me roliga, bra, sorgsna, underbara, galna minnen vi har!! Meeen det kommer bli grymt att flytta till en mycket större och attraktivare lägenhet!

2 kommentarer:

  1. är det en "han" som ska ha den nu? ;)

    SvaraRadera
  2. Japp, det blev ändrade planer! Lite oklart varför men bara det blir nån bra som övertar den så blir jag glad:)

    SvaraRadera