23 oktober, 2011

SÖMNPROBLEM

Fy satan vad störd jag blir på mej själv! Eller rättare sagt min sömn!! Jag har sovit så jävla dåligt i en vecka nu.. vaknat mellan fyra och fem VARJE natt och sen inte kunnat somna om!! Jo om jag har tur så lyckas jag somna vid sju igen, men då är det ju liksom dags att gå upp! Känner mej ständigt trött, som i en dimma, typ bakis. Bakis i en vecka liksom fyfaan för den! Kanske ska dra till Kvarnen och höra med gänget där utanför på bänken om de har nå tips.. Aaa men skämt och sido detta är ju totalt jävla värdelöst! Grejjen är att det jag gör när jag vaknar där mitt i natten är att jag börjar TÄNKA, analysera, undra, oroa mej för massa saker.. KANSKE DET SÄMSTA MAN KAN GÖRA OM MAN EGENTLIGEN SKA FÖRSÖKA SOMNA OM. Men det är skitsvårt.. Fan ge mej ett jobb, en man, en unge och pengar så kanske allt blir bra. Tack gud i himmelen för att du lyssna. Du är schysst du. Bra tack hej amen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar